Ιδιαίτερα αρνητικά είναι τα σχόλια πελατών του Lidl στη επίσημη σελίδα της επιχείρησης στο Facebook. Συγκεκριμένα, κάτω από τη διαφήμιση ενός νέου τυριού της γνωστής αλυσίδας, διαβάζουμε τα εξής σχόλια:
“Οι πιο κακοπληρωμένοι αγενείς υπάλληλοι τα πιο μεταλλαγμένα φρούτα.. Για χαρτί υγείας καλό είναι” και “Έφαγα τυρί και δεν κατάλαβα γεύση, νόμιζα ότι είχα κορωνοϊό, μετά μόλις είδα ότι είναι τυρί από τα λιντλ κατάλαβα…”, έγραψαν δύο άνθρωποι.
Ωστόσο, αρκετοί είναι εκείνοι που είναι πιστοί πελάτες της επιχείρησης και τη στηρίζουν εδώ και χρόνια. Μάλιστα, η γνωστή αλυσίδα, έκανε και μια νέα εφαρμογή, η οποία έχει ήδη αγαπηθεί από τους πελάτες.
Δείτε τα σχόλια όπως παρουσιάστηκαν στο aftodioikisi.gr:
"Κοροϊδεύετε τον κόσμο με...": Τρελός χαμός στα Lidl
Αρκετά είναι τα αρνητικά σχόλια που γίνονται στην επίσημη σελίδα του Lidl Hellas στο Facebook. Μάλιστα, και ένας πελάτης αποκάλυψε κάτι που μας άφησε άφωνους.
Συγκεκριμένα, πριν λίγο καιρό, η γνωστή αλυσίδα, προχώρησε στη δημιουργία μιας εφαρμογής, όπου εκεί οι πελάτες μπορούν να βλέπουν τις προσφορές με αποτέλεσμα να κάνουν εύκολα τις αγορές τους εξοικονομώντας χρήματα.
Ωστόσο, ένας πελάτης αμέσως μετά την ανάρτηση ενός βίντεο στο Facebook, σχολίασε από κάτω αρνητικά την εφαρμογή αυτή γράφοντας: "Κοροϊδεύετε τον κόσμο με αυτή την εφαρμογή! Τρεις φορές δεν μου έχει γίνει έκπτωση. Στο κατάστημα προσπαθούν να με βγάλουν τρελό. Όταν βλέπουν ότι δεν τους παίρνει μου λένε να πάρω τηλέφωνο τη γραμμή επικοινωνίας. Πήρα τηλέφωνο. Ακόμα περιμένω την απάντησή σας..."
Εκτός βέβαια από αυτό το σχόλιο, δείτε εδώ τι έγινε με μία ακόμα καταγγελία. Δείτε το σχόλιό του αλλά και την απάντηση άλλων πελατών:
Δείτε και το βίντεο:
Πηγή